28 Mayıs 2015 Perşembe

Öğle vakti kitap iyidir.

Öğlenleri yemek yemek güzel bir fikir.
İnternette gazete,  twitter, facebook' da iyidir.
Kitap okumak.. En iyidir.



Bir çakırkeyf beyefendi, üstünde ve yanlarında delikler bulunan bir kutu elinde, sokak boyunca yürüyordu. Görünüşe göre, kutunun içinde canlı bir hayvan taşımaktaydı. Bir tanıdığı onu durdurdu ve sordu,
- "Kutunun içinde ne var?"
- "Bir firavun faresi" diye yanıtladı adam.
- "Kuzum bu da ne için?"
- "Şey, beni bilirsin; gerçi şimdi sarhoş değilim ama az sonra olacağım. Sarhoş olduğumda her yanımda yılanlar görüyorum ve fena halde korkuyorum. Firavun faresini bunun için aldım; beni yılanlardan korusun diye."
- "Aman allahım onlar hayali yılanlar."
- "Bu da hayali firavun faresi."

Ruhsal Şifa Teknikleri/Keith Sherwood
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...